Szauna életképek, mai epizód: Egymásra találás

2015.09.13 20:30

Pasi: Jól nézel ki, a fenekedet erősíti az edzés?
Nő: Nem, hanem... nem jut eszembe a szó, mint az ellenállóképesség...
Én: Állóképesség?
Nő: Aha.
Pasi: Látszik, hogy mozgásban és/vagy genetikában erős vagy. - megmutatja a karizmait - látod, én se csak fehérjegyúrok.
Csaj: A fehérje fontos.
Pasi: Honnan tudsz ilyesmit?
Csaj: egészségügyis vagyok, orvosdiagnosztika
... csend....
Csaj:.. Mint a CT.
Pasi: Tisztellek, le a kalappal, ez komoly.
Csaj: az csak a diplomám. Mindigis fintness teremben dolgoztam.
Pasi (csodálattal): Hű, nem vagy semmi...

Kijöttem, nem zavartam őket tovább...

Második felvonás (cím: Az összefüggés) az utcán ( ugyanaz a nő a telefonba ordít): Anya, ne idegesíts magaddal, mert a stressz mindennek az okozója. Attól, hogy veled lakom, nem vagyok óvodás, sőt, egészségügyi végzettségem van.