A 80 az új 20

2016.04.10 18:30

NéniI.(a szauna ülőkéjének legfelső fokára kapaszkodva): Lassan megyek fel, mert elesek ha elveszítem az egyensúlyom, de szeretem a meleget. Jobban bírom, mint bárki.
NéniII.: Hasonlóak vagyunk, csak jobb az alakod.
NI.: A '70-es évek óta itt edzek. Sokat írnak, mióta megszülettem. Már 4×20 vagyok.
NII.: Szép évek voltak azok. Kimentem egy hosszú pongyolában este, keringtek az autók, tudtuk miért, de nem féltem, hogy valaki leüt és kirabol.
NII: Én a Tanácsban dolgoztam. A vizsgán a selyemharisnya alá szépen kidolgoztam a tételeket. Torpedózni is ott tanultam meg.
NI: Az mi?
NII: x-ek és körök kockás lapon.
NI: Akkor veled vigyázni kell.
NII: Tudni kellett hallgatni. Gyerekkénk le akartam írni a gondolataim, de édesanyám azt mondta, elüldöz otthonról. Vagy a szomszéd feljelent.
Kondis srác: a szomszédok a panelben is szörnyűek, azért jöttem inkább edzeni, mert valaki felújít vasárnap. Jó, hogy maguk ilyen fiatalosak.
NI: Egyszer voltam az SZTK-ban, mondtam, hogy a Miló Vikivel edzettem és kiment a csípőm.